1a-Het organiseren van minimaal vier netwerkmomenten “Bijzonder BlauwZame Bijeenkomsten (BBB)’ en één symposium. Deze in samenwerking met onze partners.
1b- Het benoemen van vraagstukken (met speciale aandacht voor circulaire ketenvorming) in samenwerking met onze partners.
Deze vanuit integraal perspectief benaderen en waar mogelijk vertalen naar subsidietrajecten, projecten en BBB’s.
2a- Het merk BlauwZaam op een juiste wijze in de markt zetten door een eenduidig en helder BlauwZaam-verhaal te vertellen en dit te laten zien door
2b1-Het professionaliseren en op niveau houden van de stichting BlauwZaam op het gebied van ‘Fondswerving’, ‘Subsidietrajecten’, Financiële administratie en ‘Communicatie en PR’.
2b2-Het vrijmaken van gelden in 2024 voor professionalisering
2c Het uitbreiden van ons partnerbestand met minimaal 5 partners (inclusief afvallers)
2d-Het verstrekken van externe opdrachten aan regionale bedrijven bij ondersteuning doelstellingen BlauwZaam
2e-Het aanbieden van stages en onderzoeksopdrachten voor studenten i.s.m. diverse onderwijsinstellingen.
-Het uitbreiden van het bestuur met minimaal 2 leden waaronder de penningmeester.
Doelstellingen worden halfjaarlijks geëvalueerd.